torsdag 19 februari 2009

Kaffe & Friskis

Jag har börjat träna lite lugnt på Friskis & Svettis
och nu är jag hemma från träningen..

fast jag kan inte gå på det passet mer,
det är inte illa menat

men hon som leder det går så underbart in i det
och ger verkligen av sig själv

men det är nästan som att jag känner mig galen när jag tittar på henne.
För hon ser lite galen ut, hon gör miner.
Ni vet såna där som
man önskar man kunde göra inför folk
utan att de tyckte man såg

galen ut..

men hon gör dem bara!
det är för starkt för mig
heja henne!

i alla fall
när jag kommer hem
är klockan halv nio
men jag måste ha kaffe.
Jag har tänkt på det hela vägen hem

att jag vill ha kaffe
direkt in och sätter igång micron, slänger i snabbkaffet
och njuter det med lite mjölk

och två bruna sockerbitar till "Antikrundan".

Typiskt - tänker jag..
är en friskus ena stunden sen direkt hem
för lite input av koffein som är(enligt wikipedia):


"en bitter vit kristallin xantinalkoloid som fungerar som en psykoaktivt centralstimulerande drog".
punkt slut.


och snart ska jag sova juh

Jag måste få bättre sömnmönster!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar