onsdag 25 mars 2009

Tillbaka i Sverige/Danmark

Ok, nu ska jag till jobbet strax.
Känns märkligt att komma hem till kylan även om det inte var så väldigt varmt de första dagarna i Italien. Men sen kom ju solen och jag kunde plocka av mig polon och sjalen.
Och blev sen chockad när jag kom till Köpenhamn igår.
Brrr!
Förresten, har ni flugit med flyg som har kamera under och visar exakt var man är och man ser allt, tillochmed hur vingligt det är när de landar.?
Hur många meter upp man är, och att det är 61 minusgrader, vilket land man flyger över?

Eller en vind får tag i planet? Har jag aldrig sett förr. Det är ju faktiskt lite läskigare än att inte se. För då känns det som man har någon typ av kontroll som man ändå inte har någon som helst kontroll över!!!! Hjälp....

nåja, vi landade ju lungt och med en duns som sig bör

So....Back home again...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar