tisdag 17 mars 2009

Fortfarande glad

Och nu...
sitter jag på tåget mellan
Köpenhamn och Helsingör, faktiskt är vi på min
"älskade" väntstation Kokkedal just nu
(där jag brukar vänta på byte av tåg på väg till mitt jobb om morgnarna)
Och solen strålar fortfarande.
Jag vet att jag ska åka färjan hem
Gå på Italienska kursen vid halv åtta, kanske säga de tre nya fula orden jag lärt mig: Stronzo, Puttana (ok, jag skäms), och Ma che cazzo!(den här har jag inte kollat stavningen på, men ska) men fuuuuuuuuuuuuult är det i alla fall!!!
något man inte ska säga
kanske om man är på en fotbollsmatch, och är riktigt förbannad över nåt!?
Och så vet jag att på fredag bär det fortfarande av till Rom!!
Och jag har nu börjat fundera på om jag inte ska gå på någon salong och få mig en ansiktsbehandling när jag är där?
Kanske med någon salong som har de produkter jag nu kommer att arbeta med?
Sa jag att jag fått ett nytt jobb som börjar 30 mars???

Ja, så ni ser

det finns mycket att glädjas över just nu.
och hörde precis jag fick ett sms! en sak till alltså
;-)
Niiiiice

We will see

3 kommentarer:

  1. Nej, du berättade inte om jobbet. Tell us!!! Kram Christin

    SvaraRadera
  2. hmmmm.....interesting story,but you know, i like to know the rest of it also....)))Nikos

    SvaraRadera
  3. christin: Det ska jag, det blir kanske morgondagens historia? =) känns bra i alla fall!

    Nikos: I will tell you the rest of it ;-) be sure

    SvaraRadera