måndag 2 mars 2009

Min enkla blogg ;-)


Haha, ok, min blogg kan tyckas i det enklaste laget

... mycket bilder och lite text =) niiiice.. lättläst med andra ord.

Ibland behövs det dock inte mycket ord. En bild får med mycket som ni vet.

I bland har man till och med för mycket känslor inombords för att ens kunna skriva ner dem.
Så känner jag mig just nu. Som att mitt bröst ska sprängas av alla känslor. Allt som man vågat och inte vågat hoppas på i livet, allt som man trodde skulle bli, men som inte blev. Sorg och lycka.
Det som finns kvar att upptäcka och samtidigt rädslan för vad som ska komma? Och kanske rädslan för det som är stort och vackert som eventuellt väntar i framtiden är den största rädslan i mitt hjärta just nu.

motsättning

mentala krockar

en flirt med mitt inre

ett samtal med mig själv

just nu

2 kommentarer:

  1. Hellre några få tänkvärda ord än ordbajs....

    Du är skitsnygg på bilden!
    Kramis!
    Christin

    SvaraRadera
  2. haha, =)skitsnygg vet jag inte men... tackar för det starka ordvalet!!!
    stor kramis till dig Christin!

    SvaraRadera