måndag 20 juli 2009

Mysbloggar

Helsingör, Denmark Ja, som titeln antyder känner jag att jag är dålig på att mysa till det i min blogg. Kanske har jag problem att få till vad den egentligen ska handla om? Först var det ju resorna, sedan mer graviditeten. Jag har en idé om att jag ska ha en eller två till bloggar. Så jag mer kan dela upp det. Men det är på idé-stadiet ännu. Men jag lovar att säga till, och länka när det så sker. Nu har ju bloggandet fallit lite åt sidan pga graviditeten känns det lite som. Ibland är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och jag är så dålig på att skriva någorlunda ok när jag är så trött å deppig som man kan bli då. Det skulle antagligen bara bli fel tänker jag. Så bättre att låta bli...

Nåväl. Vi får se om jag någonsin kan bli en mysbloggare med fina bilder å allt, å drömmar osv. För jag är nog lite avis på de som lyckas med det.
Men jag får väl lära mig?
Eller kanske jag bara kan skriva exakt hur det känns.

:-) Det är ju inte alltid det blir så mysigt då. Men men, jag ska bestämma mig vilken typ av bloggare jag vill va.

Kanske jag vågar vara helt o-mysig å rak en dag istället?



take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar