tisdag 28 juli 2009

Doktor Fisk Eller Thaimassage

Här har vi fisk-salongen ;-) som jag berättar om nedan!
Ölcafèets toalett i Malmö

Var i Malmö och hälsade på väninna igår.

Vi ville göra någon behandling. Och gick förbi "Doktor Fisk" en hudvårdssalong där man kan få fiskpedikyr. Det känns lite roligt, som att det skulle vara intressant att testa. Och lite läskigt samtidigt. Gäller att inte ha fisk-fobi eller fisk-allergi =)

Det är visst särskilt bra för de som har psoriasis, så äter fiskarna bort all död hud. Jaja, jag får väl testa det någon gång även om jag bara har ganska normala fötter. Bara för å känna hur det känns.

Men vi gick alltså på en timmes gudomlig Thaimassage. Hon ville inte massera fötterna på mig som är gravid för det satte igång en massa hos bebisen också. (!) Men jag fick hela resten av kroppen. Det var så skönt. Sista gången jag fick massage var i Januari på stranden i Kap Verde. Så det var minsann på tiden!!

Så var vi på Ölcafeét också, och åt lunch. Skulle låna toaletten sen och såg då den lustiga lilla barntoaletten som fanns där bredvid den stora. Kan inte tänka mig att det är så många barn där och dricker öl (förhoppningsvis) men att den nog är en rolig attraktion när lite vuxna människor fått i sig lite öl och ska ge sig på att gå två på samma toalett eller så, prova den lilla liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar