fredag 7 augusti 2009

Piggare

Ja, kan de vara så att jag på något sätt är på väg tillbaka?
jag såg nästan "normal" ut idag när jag såg mig i spegeln.
Inte det där tomma som alltid syns, det där trötta och ledsna.

Det är lite problem i känslolivet.. att jag inte lyckas känna allt. Men det håller nog på att vända
kanske kommer det tillbaka. Men det känns (hör ni: känns) onekligen bättre

det var skönt

som att känna igen sig själv lite

Och för några dagar sedan ville jag ta semester från mig själv!

men det måste ju handla om en del av mig själv? eller?

jaja, hon verkar ha tagit en vecko tripp till grekland, hon den sura och trötta i alla fall.

Bäst för henne att hon är ok, och utvilad när hon kommer tillbaks!
så jag kan stå ut med henne,
resten av livet


eller åtminstone till nästa semester !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar