söndag 12 april 2009

sjuk dålig bloggare...

ja, jag har varit stygg

inte skrivit ett enda blogginlägg sedan förrförra veckan

jag vet inte hur det gick till

men det har varit en flytt till annan lägenhet emellan,
ett nytt jobb med nya rutiner och bokningsprogram och kurser i nya hudvårdsprodukter...
och en förkylning också kom emellan
och en hund som kom tillbaka till mig.
=)
känns skönt, en liten följeslagare igen!
Mina föräldrar har tagit hand om henne ett tag och nu var det min tur
Hon ska ha en egen dagmatte som vi träffat idag så hon slipper vara ensam
på dagarna när jag jobbar, och mitt samvete är helt lugnt och stillat
när jag vet hon har det bra.

Och nu ska den förkylda följa den fyrbenta ut på hennes kvälls-kisse-runda!

ha de gott för i afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar