måndag 26 oktober 2009

vanlig måndagkväll

Varför kan man inte vänta med att skriva saker
som drivs fram av en känsla?

är det för att man är en känslo-människa?

Jag antar att jag skulle kunna vänta med att skriva vissa saker
om jag drevs runt mer av mina tankar.
Puh,.

Jag önskar det kändes lättare att leva. Att jag var flexibel på ett annat sätt.
Kan tro det är gravidhormonerna som drar runt med mig också, men det är inte
lätt att veta.
Jag är ju känslig i vanliga fall.

På det hela taget har det varit en ok dag.
Färdigtapetserat i köket, han som gör det tar slut på toarullen hela tiden.
Men det blev fint i alla fall. Nu ska han bara måla ovanför skåpen och i dörröppningen också.

Jag kollar på ett avsnitt av 2 1/2 men till. Tycker de är bra!
Sen blir det avslappningscd och sova.

gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar